اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

تویی انتخابم بهنام بانی

آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی Lyrics Music Behnam Bani Toei Entekhabam   ترانه و شعر آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی یه جوری جورم با دلت دیگه منو تو ندارههمش هواتو میکنه این دلی که بیقراره

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

تویی انتخابم بهنام بانی

آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی

Lyrics Music Behnam Bani Toei Entekhabam

متن آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی

 

ترانه و شعر آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی

یه جوری جورم با دلت دیگه منو تو نداره
همش هواتو میکنه این دلی که بیقراره بخند عزیزم تو فقط آخه زندگی یه باره

خودم کنارت می مونم بیخیاله کل دنیا نه دیگه فکرشم نکن بیا تا بریم از اینجا
بریم یه جایی که فقط منو تو باشیمو دریا

دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم , بگم که عاشق شدم نکنی جوابم
دوست دارم دوست دارم تمومه دنیا هم بیان تویی انتخابم آره تویی انتخابم

تکست آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی

خودتو نگیری واسمو یه کاری نکنی برم و چشات میگیره آدمو تا حالا اینجوری نبودم
تو که چال داری رو گونت شدم عاشقو دیوونت قلبم دیگه شده خونه ت شدی همه ی وجودم

دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم , بگم که عاشق شدم نکنی جوابم
دوست دارم دوست دارم تمومه دنیا هم بیان تویی انتخابم آره تویی انتخابم

**

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/dvmk_behnam_bani_-_toei_entekhabam_(320).mp3/

درباره : بهنام بانی ,


بازدید : 25 | تاریخ : شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 13:09 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش