اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

پروانه ها محسن چاوشی

 آهنگ محسن چاوشی – پروانه هاشال و کلان کن آسمون خیسهچترتوا واکن گریه بارونهحال و هوای برگ ریزون چشماموپاییزم نمیدونهپروانه ها وقتی که می سوختنتقدیرتو دوختن به تقدیرمهر وخ دلت می

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 86 sana

پروانه ها محسن چاوشی

Image result for متن اهنگ پروانه ها محسن چاوشی

 آهنگ محسن چاوشی پروانه ها
شال و کلان کن آسمون خیسه
چترتوا واکن گریه بارونه
حال و هوای برگ ریزون چشمامو
پاییزم نمیدونه
پروانه ها وقتی که می سوختن
تقدیرتو دوختن به تقدیرم
هر وخ دلت می گیره می سوزم
هر وخ دلت می سوزه می میرم
خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم
دوس داشتنت خوبه خیلی دوست دارم
محبوب من چشمات به من میگن
روز جدایی خیلی نزدیکه
می ری نمی دونی که دور از تو
دنیام چقد غمگین و تاریکه
دنیای من تاریک و غمگینه
بار جدایی خیلی سنگینه
هر کس که از حالم خبر داره
از شونه هام این بارو برداره

*** 

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/0eih_02_-_parvaneha.mp3/

درباره : موزیک , محسن چاوشی ,


بازدید : 27 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 12:36 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش