اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

قرص قمر بهنام بانی

 آهنگ قرص قمر بهنام بانیLyrics Music Behnam Bani Ghorse Ghamar ترانه و شعر آهنگ قرص قمر بهنام بانی عاشقو در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت رو ببرمتویی طناز دلم محرم راز دلم

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

قرص قمر بهنام بانی

 آهنگ قرص قمر بهنام بانی
Lyrics Music Behnam Bani Ghorse Ghamar

متن آهنگ قرص قمر بهنام بانی

ترانه و شعر آهنگ قرص قمر بهنام بانی

عاشقو در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت رو ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم

عاشقو در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت رو ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم

دل دل شده دیوانه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفسو جان منی تا تو سر و سامان منی

دل دل شده دیوانه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفسو جان منی تا تو سر و سامان منی

تکست آهنگ قرص قمر بهنام بانی

عشقو مدیونه توام آره مجنونه توام منه مجنونو ببین که پریشونه توام
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو تویه دله من که نمی مونه غمی

عشقو مدیونه توام آره مجنونه توام منه مجنونو ببین که پریشونه توام
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو تویه دله من که نمی مونه غمی

دل دل شده دیوانه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفسو جان منی تا تو سر و سامان منی

دل دل شده دیوانه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفسو جان منی تا تو سر و سامان منی

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/1wqc_behnam-bani-ghorse-ghamar-128.mp3/

 

درباره : بهنام بانی ,


بازدید : 27 | تاریخ : شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 13:16 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش