اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

حواسم هست بهت سینا درخشنده

فراز موزیک,دانلود آهنگ,

 آهنگ سینا درخشنده حواسم هست بهت Sina Derakhshande - Havasam Hast Behet    آهنگ سینا درخشنده حواسم هست بهت شاید باورت نشه ولی عاشقت شدم چه فرقی میکنه تو عاشقی

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

حواسم هست بهت سینا درخشنده

 آهنگ سینا درخشنده حواسم هست بهت

Sina Derakhshande - Havasam Hast Behet

متن آهنگ سینا درخشنده حواسم هست بهت | متن ترانه حواسم هست بهت از سینا درخشنده

 

 آهنگ سینا درخشنده حواسم هست بهت

شاید باورت نشه ولی عاشقت شدم چه فرقی میکنه تو عاشقی یا خودم
شاید شاید باورت نشه من و تو مسافریم همین قشنگه که تا آخرش با هم بری
حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت
حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت
اصلا هرچی که بگی با شما که راه میام آخه من برای کی این همه کوتاه میام
میگی حسودی میکنن حس خاصم به توئه توام کیف میکنی من حواسم به توئه
حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت
حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

***

دانلود در ادامه مطلب...

عینکلینگ دانلود به همراه پخش آنلاین 

http://uupload.ir/view/fpmb_sina_derakhshande_havasam_hast_behet_(128).mp3/

درباره : سینا درخشنده ,


بازدید : 185 | تاریخ : چهارشنبه 13 فروردین 1399 زمان : 21:27 | نویسنده : admin | نظرات (0)
برچسب ها : فراز موزیک , دانلود آهنگ ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش