اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

ای وای حمید هیراد

فراز موزی,

دانلود آهنگ حمید هیراد ای وای Exclusive Song: Hamid Hiraad | Ey Vay With Text And Direct Links In UpMusics   ───┤ ♩♬♫♪♭ ├───  یه چال روی گونه دو ابروی کمونتدلم رو میکشونه روز ♬♫♪&

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

ای وای حمید هیراد

دانلود آهنگ حمید هیراد ای وای

Exclusive Song: Hamid Hiraad | Ey Vay With Text And Direct Links In UpMusics

tyjfg 1 دانلود آهنگ حمید هیراد ای وای

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

یه چال روی گونه دو ابروی کمونت
دلم رو میکشونه روز ♬♫♪ وصالمونه آره روز وصالمونه!!
عشقی که بینمونه آره مال هردومونه …
میگذره این زمونه عشقت ♬♫♪ فقط میمونه عشقه فقط میمونه!!
ای وای ای وای من دلبر ♬♫♪ زیبای من من به تو مینازم…
ای وای ای وای من مستی دنیای من

من به تو میبازمیه چال ♬♫♪ روی گونه دو ابروی کمونت
دلم رو میکشونه روز وصالمونه آره روز وصالمونه…
عشقی که بینمونه ♬♫♪ آره مال هردومونه!!
میگذره این زمونه عشقت ♬♫♪ فقط میمونه عشقه فقط میمونه…
ای وای ای وای من دلبر ♬♫♪ زیبای من من به تو مینازم!!
ای وای ای وای من مستی دنیای من من به تو میبازم…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/px6l_hamid_hiraad_ey_vay_(320).mp3/

درباره : حمید هیراد ,


بازدید : 58 | تاریخ : دوشنبه 11 فروردین 1399 زمان : 19:50 | نویسنده : admin | نظرات (0)
برچسب ها : فراز موزی ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش