اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

کدئین حمید هیراد

آهنگ حمید هیراد به نام کدئین Text Music Hamid Hirad Called Codeine مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم / چند ساعت شده از زندگیم بی خبرماز همان جاده که تو رفتی و من ماندم /

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

کدئین حمید هیراد

آهنگ حمید هیراد به نام کدئین

Text Music Hamid Hirad Called Codeine

مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم / چند ساعت شده از زندگیم بی خبرم
از همان جاده که تو رفتی و من ماندم / و من بین این قافیه ها گم شدم و در به درم در به درم

متن آهنگ کدئین از حمید هیراد

 آهنگ کدئین از حمید هیراد

مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم 
چند ساعت شده از زندگیم بی خبرم
از همان جاده که تو رفتی و من ماندم 
و من بین این قافیه ها گم شدم و در به درم در به درم
بسته بسته کدئین خوردم و خوابم نگرفت بسته بسته کدئین خوردم و خواب نگرفت
پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم 
بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم
پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم 
بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

 آهنگ کدئین از حمید هیراد

این همه فاصله در جاده صد ریل قطار بال پرواز دلم کو که به سویت بپرم
من خدای غزل ناب نگاهت شده ام از رگ گردن تو من به تو نزدیک ترم
پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم 
بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم
پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم 
بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

*** 

دانلود در ادامه مطلب...

درباره : حمید هیراد ,


بازدید : 26 | تاریخ : دوشنبه 04 فروردین 1399 زمان : 21:53 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش