اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

این قرارمون نبود هوروش بند

 دانلود آهنگ این قرارمون نبود هوروش بند   ترانه و شعر آهنگ این قرارمون نبود هوروش باند این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری جا بزنی واسه قلبم جای خالیتو بذاریعشقه تو یه ماه زیباست ع

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

این قرارمون نبود هوروش بند

 دانلود آهنگ این قرارمون نبود هوروش بند

متن آهنگ این قرارمون نبود هوروش باند 

ترانه و شعر آهنگ این قرارمون نبود هوروش باند

این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری جا بزنی واسه قلبم جای خالیتو بذاری
عشقه تو یه ماه زیباست عشقه تو عزیزه جونه قربونه دلت برم که با دلم نامهربونه

آخه چرا احساسه منو , تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مُرد

آخه چرا احساسه منو , تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مُرد

تکست آهنگ این قرارمون نبود هوروش باند

چه سخته سر کنم با این اتاقو این شبا
بگو بهم نیای گُلم آخه برم کجا این حقه من نبود ولم کنی تو بی هوا

آخه چرا احساسه منو , تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مُرد

آخه چرا احساسه منو , تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مُرد

***

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/ceab_hoorosh_band_-_in_ghararemon_nabod_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : هوروش بند ,


بازدید : 29 | تاریخ : دوشنبه 04 فروردین 1399 زمان : 23:15 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش