اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

آهنگ دیوانه کن مسیح و آرشAP

دانلود آهنگ دیوانه کن مسیح و آرشAP    دیوونه کن منو باز زندگیم و ببر از بینازم بپرس عاشقت بودم از کی بودم از کیاسم تو شد دعام و بگو داری تو هوام وبگو داری می بینی گریه ی این هر شبام

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

آهنگ دیوانه کن مسیح و آرشAP

دانلود آهنگ دیوانه کن مسیح و آرشAP 

 

متن آهنگ مسیح و آرش AP دیوونه کن | متن ترانه دیوونه کن از مسیح و آرش AP

دیوونه کن منو باز زندگیم و ببر از بین
ازم بپرس عاشقت بودم از کی بودم از کی
اسم تو شد دعام و بگو داری تو هوام و
بگو داری می بینی گریه ی این هر شبام و هر شبام و
عالم و آدم همه درگیر و دنیال عشقن
اما این عشق که درگیر و دنیال توئه عشقم
اسمت که میاد میزنه پر قلب دیوونم
اشکام میریزن نمیشه بی عشقت بمونم
بذار با گریه خالی شم درسته بد بودم اما باز سر به راه میشم
واسه تو تنده آتیشم ببین چشام چجور کبودن من به عشق تو از آدما جدا میشم
عالم و آدم همه درگیر و دنیا و عشقن
اما این عشق که درگیر و دنیال توئه عشقم
اسمت که میاد میزنه پر قلب دیوونم
اشکام میریزن نمیشه بی عشقت بمونم
دیوونه کن منو باز زندگیم و ببر از بین
ازم بپرس عاشقت بودم از کی بودم از کی
اسم تو شد دعام و بگو داری تو هوام و
بگو داری می بینی گریه ی این هر شبام و هر شبام و...

***

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/jgth_gomnam_-_divooneh_(ft_arash_ap)_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : مسیح و آرش AP ,


بازدید : 26 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 12:04 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش