اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

بعد از تو مسیح و آرش

آهنگ بعد از تو مسیح و آرش ای پیLyrics Music Masih And Arash Ap Bad Az To ترانه و شعر آهنگ بعد از تو مسیح و آرش ای پی کنار هر کی میشینم تو رو میبینم به کجای آسمون تو پر کشیدی من که ر

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 87 sana

بعد از تو مسیح و آرش

آهنگ بعد از تو مسیح و آرش ای پی
Lyrics Music Masih And Arash Ap Bad Az To

متن آهنگ بعد از تو مسیح و آرش ای پی

ترانه و شعر آهنگ بعد از تو مسیح و آرش ای پی

کنار هر کی میشینم تو رو میبینم به کجای آسمون تو پر کشیدی من که رو زمینم
تو چه رنگی رو دلم زدی که هر جا میرم یه گوشه کز میکنم زل میزنم رو در و دیوار عکستو میبینم

بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تو رو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد

بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تو رو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد

تکست آهنگ بعد از تو مسیح و آرش ای پی

بعد تو این دلم نشد دیگه مثه قبلنا رفتنه تو خیلی ساده کرده بد عوض منو
آخه مگه این دله من این حرفا حالیشه بعد تو دیگه نتونست با هیشکی قاطی شه

بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تو رو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد

بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تو رو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد

**

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/ovqo_masih_-_bad_az_to_(ft_arash_ap)_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : مسیح و آرش AP ,


بازدید : 27 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 12:17 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش