اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

دست عاشق پازل بند

دانلود آهنگ دست عاشق پازل بند    آهنگ دست عاشق پازل باند ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── کجای کاری؟! کارِ من تمومه…●♪♫ بودنه با تو، تنها آرزومه●♪♫ می دونم این بار، برمی گردی پیشم●♪♫ تا برنگر

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

دست عاشق پازل بند

دانلود آهنگ دست عاشق پازل بند

17817956 139498729915812 6129349743677014016 n دانلود آهنگ پازل بند دست عاشق

 

 آهنگ دست عاشق پازل باند

───┤ ├───

کجای کاری؟! کارِ من تمومه…●♪

بودنه با تو، تنها آرزومه●

می دونم این بار، برمی گردی پیشم●♪

تا برنگردی، من خودم نمی شم●

نمُرده زندگی، تو هنوز عاشقی●♪

به قلبِ عاشقت دست نـــزن●

چیزی نمونده، بی تو کم بیارم●♪

می خوام بمیرم، جونشو ندارم●

شعر : علی بحرینی

نخواه که دست رو دست بذارم●♪

دستِ یه عاشقو پس نــزن●

قیدمو پای هوس نـــزن●♪

دستِ یه عاشقو پس نـــزن●

قیدمو پای هوس نــــزن●♪

ملودی : علی رهبری (پازل بند)

نمُرده زندگی، تو هنوز عاشقی●

به قلبِ عاشقت دست نــزن●♪

به قلبِ عاشقت دست نـــــــزن●

بگو چشاتو، روی من نبستی●♪

بذار دوباره، حس کنم که هستی●

دوست داره باشی، کاش بشه دوباره…●♪

چیزی نمونده، بی تو کم بیارم●

نخواه که دست رو دست بذارم●♪

دستِ یه عاشقو پس نـــزن●

قیدمو پای هوس نــــزن●♪

تنظیم قطعه : آرین بهاری (پازل بند)

نمُرده زندگی، تو هنوز عاشقی●

به قلبِ عاشقت دست نــزن●♪

دستِ یه عاشقو پس نـــزقیدمو پای هوس نــــزن●

نمُرده زندگی، تو هنوز عاشقی●♪

به قلبِ عاشقت دست نــزن●

قیدمو پای هوس نـــ ــ ـــ ــزن●می خوام بمیرم، جونشو ندارم●

───┤ ├───

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/6tui_puzzle_band_-_daste_ashegh_(320kb)(by_bmc).mp3/

درباره : پازل بند ,


بازدید : 25 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 1:02 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش