اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

مام وطن محسن چاوشی

دانلود آهنگ مام وطن محسن چاوشی متن آهنگ مام وطن از محسن چاوشی راز خوشبختی من خفته در قلب من استتو کجا میگردی قلب من این وطن است خاک مادرزادی خانه ی اجدادیاین وطن ارثیه ی پشت در پشت من است هیچ اب

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

مام وطن محسن چاوشی

دانلود آهنگ مام وطن محسن چاوشی

دانلود آهنگ محسن چاوشی مام وطن

متن آهنگ مام وطن از محسن چاوشی

راز خوشبختی من خفته در قلب من است
تو کجا میگردی قلب من این وطن است

خاک مادرزادی خانه ی اجدادی
این وطن ارثیه ی پشت در پشت من است

هیچ ابرقدرتکی مرد تسخیرش نیست
Hich Abar Ghodrataki Marde Taskhirash Nist

زن اگر تهمینه مرد اگر تهمتن است
Zan Agar Tahmine Mard Agar Tahmtan Ast

ترانه آهنگ مام وطن از محسن چاوشی

گریه ها کرده وطن تاب آورده وطن
مام پر درد وطن مادری شیرزن است

قلب من خانه ی من خانه ی زخم به تن
خسته ام از جانی که گرفتار تن است

من به مرگ آگاهم مرگ را میخواهم
Man Be Marg Agaham Marg Ra Mikhaham

هم وطن ها را هم دشمن آتش زدن است

دانلود درادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/i1wk_01_-_maame_vatan.mp3/

درباره : محسن چاوشی ,


بازدید : 28 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 12:24 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش