اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

کابوس محسن چاوشی

دانلود اهنگ کابوس محسن چاوشی چشمای تو بسته شدن ، باز پر کابوس دلمچشماتو وا کن عزیزم ورگنه می پوسه دلممی خوام چشاتو وا کنی ،بازم منو نگاه کنیمی خوام توی چشات برام،جهنمی به پا کنی♪♪♪هنوز من از دلخوشی

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 87 sana

کابوس محسن چاوشی

دانلود اهنگ کابوس محسن چاوشی

محسن چاوشی کابوس

چشمای تو بسته شدن ، باز پر کابوس دلم
چشماتو وا کن عزیزم ورگنه می پوسه دلم
می خوام چشاتو وا کنی ،بازم منو نگاه کنی
می خوام توی چشات برام،جهنمی به پا کنی
♪♪♪
هنوز من از دلخوشیام چیزی نگفتم واسه تو
چه جور باید ببینم کفن شده لباس تو
چشماتو وا کن تا برات از عقده هام چیزی بگم
می خوام برات قصه از این ابرای پاییزی بگم
♪♪♪
این همه از تو گفت دلم ، ساکت و سردی واسه چی
غصه با تو گفتنو بدون تو بگم به کی

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/151s_05_-_kaboos.mp3/

درباره : محسن چاوشی ,


بازدید : 31 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 12:57 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش