اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

لباس نو محسن چاوشی

  نه هوای تازه و نه لباس نو میخوام هفت سین من تویی من فقط تورو میخوامدلم امشب از خدا جز تو هیچی نمیخوادکاش یکی ما دوتا رو با هم آشتی میدادشب عیدی آسمون وقتی که میبارهبیشتر از شبای پیش عطر قرآ

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

لباس نو محسن چاوشی

 

متن آهنگ محسن چاوشی لباس نو | متن ترانه لباس نو از محسن چاوشی

نه هوای تازه و نه لباس نو میخوام

هفت سین من تویی من فقط تورو میخوام
دلم امشب از خدا جز تو هیچی نمیخواد
کاش یکی ما دوتا رو با هم آشتی میداد
شب عیدی آسمون وقتی که میباره
بیشتر از شبای پیش عطر قرآن داره
ببین امشب قلبم مثل آینه روشنه
آینه ی زلال من دیدنت عید منه
سال نو یعنی تو وقتی از در تو میای
نذر کردم امشب سفره چیدم که بیای
شب عیدی آسمون وقتی که می باره
بیشتر از شبای پیش عطر قرآن داره
ببین امشب قلبم مث آینه روشنه
آینه ی زلال من، دیدنت عید منه!
شادی از تقویمم بی تو رفت و برنگشت
انتظارت منو کشت توی سالی که گذشت

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/ywp_03_-_lebase_nou.mp3/

درباره : محسن چاوشی ,


بازدید : 28 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 12:48 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش