اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

آهنگ حمید هیراد به من نگو کی عاشقه

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به من نگو کی عاشقه همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید از ♫ آهنگ زیبا و شنیدنی به من نگو کی عاشقه با صدای هنرمند حمید هیراد بهترین کیفیت درسایت فراز

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

آهنگ حمید هیراد به من نگو کی عاشقه

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به من نگو کی عاشقه

همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید از ♫ آهنگ زیبا و شنیدنی به من نگو کی عاشقه با صدای هنرمند حمید هیراد بهترین کیفیت درسایت فراز موزیک ♫

 

hamidh دانلود آهنگ حمید هیراد به من نگو کی عاشقه

 

متن آهنگ به من نگو کی عاشقه حمید هیراد

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

از مردمِ این شهر؛ برای تو، گذشتم●♪♫
آی! لیلی! تو ساده گذشتی، زِ دلم●♪♫
من نگذشتم… آی! لیلی…●♪♫
آتشی میزد به قلبم؛ مرا دیوانه می کرد!●♪♫
مرا در ظلمتِ شب؛ زِ خود، بیگانه می کرد…●♪♫

مرا، دیوانه می کرد!●♪♫
وای! به من نگو؛ کی عاشقه… کی بهتره…●♪♫
به من نگو! بی من؛ شبا، چی می گذره!●♪♫
به من نگو! بی من، بمونی بهتره●♪♫
ولی بدون… دلم، ازت نمی گذره! به من نگو…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حمید هیراد به من نگو کی عاشقه

توضیحات حمید هیراد در خصوص این ترانه در اینستاگرام:

به من نگو کی عاشقه!!!
عاشقتونم همین…


***

 

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود 

http://uupload.ir/view/xx2y_hamid_hiraad_-_be_man_nagoo_ki_asheghe_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : حمید هیراد ,


بازدید : 88 | تاریخ : دوشنبه 04 فروردین 1399 زمان : 22:00 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش