اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

بری که بر نگردی ایوان باند

آهنگ بری که برنگردی ایوان باند Lyrics Music Evan Band Beri Ke Barnagardi ترانه و شعر آهنگ بری که برنگردی ایوان باند میگه میخنده باهات از عشق چی بگم براتبا پنبه سر میبره این عشق صد بارم بری

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 87 sana

بری که بر نگردی ایوان باند

آهنگ بری که برنگردی ایوان باند

Lyrics Music Evan Band Beri Ke Barnagardi

متن آهنگ بری که برنگردی ایوان باند

ترانه و شعر آهنگ بری که برنگردی ایوان باند

میگه میخنده باهات از عشق چی بگم برات
با پنبه سر میبره این عشق

صد بارم بری به باد باز قلبت تا عشق بیاد
از دستت سُر میخوره این عشق

بری که برنگردی ای عشق
تو با قلبم چه کردی ای عشق

من که خراب و خَسَت بودم
یه عمر از دار و دستت بودم

بری که برنگردی ای عشق
تو با دنیا چه کردی ای عشق

چشات هر جا شوخیش میگیره
یکی جدی جدی میمیره
یکی جدی جدی میمیره

تکست آهنگ بری که برنگردی ایوان باند

عشق این عشق بازیگوش
بستم درا رو من روش
باز از پنجره میاد این عشق

عشق تا نفس آخرم میپلکه دور و برم
صد بارم بره میاد این عشق

بری که برنگردی ای عشق
تو با قلبم چه کردی ای عشق

من که خراب و خَسَت بودم
یه عمر از دار و دستت بودم

بری که برنگردی ای عشق
تو با دنیا چه کردی ای عشق

چشات هر جا شوخیش میگیره
یکی جدی جدی میمیره
یکی جدی جدی میمیره

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/l565_evan_band_-_beri_ke_barnagardi_(128).mp3/


درباره : ایوان بند ,


بازدید : 29 | تاریخ : شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 15:15 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش