اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

بیا برگرد امو بند

دانلود آهنگ بیا برگرد امو بند متن آهنگ بیا برگرد – امو بند ترانه: باران بهرامی – تنظیم: رضا پناهی Download New Music Emo Band – Bia Bargard  

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

بیا برگرد امو بند

دانلود آهنگ بیا برگرد امو بند

دانلود آهنگ امو بند بیا برگرد

متن آهنگ بیا برگرد – امو بند

ترانه: باران بهرامی – تنظیم: رضا پناهی

Download New Music Emo Band – Bia Bargard

 متن آهنگ بیا برگرد از امو بند :

 وقتی که هوا تاریک میشه دلم بی هوا میگیره

حسه تنهایی از این خونه بدونه تو که نمیره

نیستیو حالا موندم فقط با این چشایه خیسم

حرفایه نگفتمو بازم میخوام واست بنویسم

بیا برگرد که دله من طاقت دوری نداره

چند روزیه اشکه چشمام منو تنها نمیذاره

مطمئن باش کسی جز تو توو دلم جایی نداره

بیا برگرد که اتاقم هوایه عطرتو کرده

بیا که دلم داره دنباله یه بهونه میگرده

خیلی سخته این جدایی بی تو خونه خیلی سرده

♫♫♫
متن آهنگ امو بند – بیا برگرد
♫♫♫

عکسایه اینجامون از صبح همدمه تنهاییامن

نیستیو جایه تو عکسا شبا هم صحبتن با من

وابسته شدم به خوابت به نوازشه خیالی

به قدم زدن تو رویا بیا که جات مونده خالی

با دلم بد نکن برگرد دوباره

بی تو این خونه هیچ حسی نداره

بیا برگرد که دله من طاقت دوری نداره

چند روزیه اشکه چشمام منو تنها نمیذاره

مطمئن باش کسی جز تو توو دلم جایی نداره

بیا برگرد که اتاقم هوایه عطرتو کرده

بیا که دلم داره دنباله یه بهونه میگرده

خیلی سخته این جدایی بی تو خونه خیلی سرده

 

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/94s3_emo_band_bia_bargard_(128).mp3/

درباره : امو بند ,


بازدید : 33 | تاریخ : یکشنبه 10 فروردین 1399 زمان : 20:00 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش