اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

با تو امو باند

آهنگ با تو امو باند Lyrics Music Emo Band Ba To ترانه و شعر آهنگ با تو امو باند آرامشه با تو آره نفساتو میخوامبا تو هر جایی میام خسته نمیشم هر جوری که باشی میخوام که تو باشیتو همونی که با خ

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 86 sana

با تو امو باند

آهنگ با تو امو باند

Lyrics Music Emo Band Ba To

متن آهنگ با تو امو باند

ترانه و شعر آهنگ با تو امو باند

آرامشه با تو آره نفساتو میخوام
با تو هر جایی میام خسته نمیشم

هر جوری که باشی میخوام که تو باشی
تو همونی که با خندیدناش دیوونه میشم

بگو چی تو چشاته که دله من باهاته
هر جا که برم فکر تو از یادم نمیره

تا دنیا دنیاست عشقه تو همینجاست
تو قلبه من کسی نمیتونه جاتو بگیره

عشقت شده همه دنیام
واسه توئه اینجام خیلی تو رو دوست دارم

با تو شبیه یه رویاست
بیشتر از این حرفاست حسی که بهت دارم

عشقت شده همه دنیام
واسه توئه اینجام خیلی تو رو دوست دارم

با تو شبیه یه رویاست
بیشتر از این حرفاست حسی که بهت دارم

تکست آهنگ با تو امو باند

همیشگی واسم باش همیشه کنارم باش
مثه منه دیوونه پایِ تو کی میذاره دنیاشو

نفسی هوامی تو
میدونی دلم با تو یه جورایی آرومه
مثه تو کی میفهمه حرفاشو

عشقت شده همه دنیام
واسه توئه اینجام خیلی تو رو دوست دارم

با تو شبیه یه رویاست
بیشتر از این حرفاست حسی که بهت دارم

عشقت شده همه دنیام
واسه توئه اینجام خیلی تو رو دوست دارم

با تو شبیه یه رویاست
بیشتر از این حرفاست حسی که بهت دارم

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/hp6s_emo_band_-_ba_to_(128).mp3/

درباره : امو بند ,


بازدید : 75 | تاریخ : یکشنبه 10 فروردین 1399 زمان : 13:28 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش