اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

گفتم بمان حمید هیراد

دانلود آهنگ حمید هیراد گفتم بمان Exclusive Song: Hamid Hiraad | Goftam Beman With Text And Direct Links In UpMusics   متن ترانه گفتم بمان از حمید هیراد : ───┤ ♩♬♫♪♭ ├───  به

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

گفتم بمان حمید هیراد

دانلود آهنگ حمید هیراد گفتم بمان

Exclusive Song: Hamid Hiraad | Goftam Beman With Text And Direct Links In UpMusics

tn دانلود آهنگ حمید هیراد گفتم بمان

 

متن ترانه گفتم بمان از حمید هیراد :

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

به تو گفته بودم…

ز من بگذری روم در پی عشق پایدار تری….

گفتم با بدانی ، به تو گفتم با بمانی…

به تو گفته بودم که دستگ بگیر کنار دلم باش!

با من بمیر…

گفتم با بدانی ، به تو گفتم با بمانی!

گفته بودم که آرامشم میرود!

نقطه امن آسایشم میرود!

گفته بودم نرو خواهشا میشود!

پیش من باشی ، سازشم میشود…

گفتم با بدانی ، به تو گفتم با بمانی…

تو را دیدمت بعد عمری سلام

ماندن یا نماندن به پای تو ماندن یا نمادن

آمدی جانم به  قربانت ولی حالا چرا

بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا

گفته بودم که آرامشم میرود!

نقطه امن آسایشم میرود!

گفته بودم نرو خواهشا میشود!

پیش من باشی ، سازشم میشود…

گفتم با بدانی ، به تو گفتم با بمانی…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/hp38_hamid_hiraad_-_goftam_beman_(320).mp3/

درباره : حمید هیراد ,


بازدید : 147 | تاریخ : دوشنبه 11 فروردین 1399 زمان : 19:36 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش