اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

خدا منو ببین فرزاد فرزین

دانلود آهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزینLyrics Music Farzad Farzin Khoda Mano Bebin ترانه و شعر آهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزین امان از این تنهایی شدم مثله دریایی که هر طرف میچرخه تو ساحلش توییسراب

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

خدا منو ببین فرزاد فرزین

دانلود آهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزین
Lyrics Music Farzad Farzin Khoda Mano Bebin

متن آهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزین

ترانه و شعر آهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزین

امان از این تنهایی شدم مثله دریایی که هر طرف میچرخه تو ساحلش تویی
سرابتو میبینه تو قلبه هر آیینه تمامه فکرش اینه مقابلش تویی

خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست میدونم اینجا جای من نیست خدا منو ببین
خدا منو ببین رویامو برگردون به شبهام من زندگیمو از تو میخوام خدا منو ببین خدا منو ببین

تکست آهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزین

رفیقه هر شبم تنهایی هامه اینو نگاهِ من به همه میگه
اگه فکر نجات هر دومونی به من فرصت بده یه بار دیگه

خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست میدونم اینجا جای من نیست خدا منو ببین
خدا منو ببین رویامو برگردون به شبهام من زندگیمو از تو میخوام خدا منو ببین خدا منو ببین

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود 

http://uupload.ir/view/ie7n_farzad_farzin_-_khoda_mano_bebin_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : فرزاد فرزین ,


بازدید : 24 | تاریخ : دوشنبه 04 فروردین 1399 زمان : 20:46 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش