اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری

 دانلود آهنگ دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری ترانه و شعر آهنگ دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمترش کندلم عاشقه بیشتر از این نذار عاشقت شم داره میره

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری

 دانلود آهنگ دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری

متن آهنگ دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری

ترانه و شعر آهنگ دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری

چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمترش کن
دلم عاشقه بیشتر از این نذار عاشقت شم داره میره قلبم بیا باورش کن

حدی داره دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم

دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالته چشم تو حالای باحاله نصفه کاره

دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالته چشم تو حالای باحاله نصفه کاره

تکست آهنگ دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری

میلرزونه این زلزله قلبمو دینو ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات
یه آدم تویه زندگی غیر این که کسی مثه تو داشته باشه مگه چیزی میخواد

حدی داره دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم

دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالته چشم تو حالای باحاله نصفه کاره

دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالته چشم تو حالای باحاله نصفه کاره

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/j432_shahab_mozaffari_-_delbarito_kamtaresh_kon_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : موزیک , شهاب مظفری ,


بازدید : 31 | تاریخ : چهارشنبه 06 فروردین 1399 زمان : 17:49 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش