اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

کودتا حمید هیراد

فراز موزیک,

دانلود آهنگ حمید هیراد کودتا Exclusive Song: Hamid Hiraad | Koodeta With Text And Direct Links In UpMusics   ───┤ ♩♬♫♪♭ ├───  دنیارو مبهوت میکنم وقتی سکوت ♩♬♫ میکنم از انقلاب

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

کودتا حمید هیراد

دانلود آهنگ حمید هیراد کودتا

Exclusive Song: Hamid Hiraad | Koodeta With Text And Direct Links In UpMusics

hed دانلود آهنگ حمید هیراد کودتا

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

دنیارو مبهوت میکنم وقتی سکوت ♩♬♫ میکنم از انقلاب عاشقی دارم سقوط میکنم
یکی میگه عاشقت باشم عاشقت … باشم باشم و باشم و باشم و باشم
یکی میگه با تو بد باشم سرد و ♩♬♫ تنهام باشم باشم و باشم و باشم و باشم
کودتا کن نگاه کن مرا نازنین رفتنت … عاشقت را زند بر زمین
کودتا کن صدا کن مرا بهترین ♩♬♫ رفتنت عمر من را گرفته ببین

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/07yo_hamid_hiraad_koodeta_demo(128).mp3/

درباره : حمید هیراد ,


بازدید : 55 | تاریخ : دوشنبه 11 فروردین 1399 زمان : 19:53 | نویسنده : admin | نظرات (0)
برچسب ها : فراز موزیک ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش