اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

پاشو بیا سینا درخشنده

فزاز موزیک,دانلود آهنگ جدید,

 آهنگ پاشو بیا سینا درخشنده Lyrics Sina Derakhshande Pasho Bia ترانه و شعر آهنگ پاشو بیا سینا درخشنده همه چی جوره و کنار همیم و جز عشق میخوایم چیونباشی زمستون یا تابستون فرقی نداره بی ت

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

پاشو بیا سینا درخشنده

 آهنگ پاشو بیا سینا درخشنده

Lyrics Sina Derakhshande Pasho Bia

متن آهنگ پاشو بیا سینا درخشنده

ترانه و شعر آهنگ پاشو بیا سینا درخشنده

همه چی جوره و کنار همیم و جز عشق میخوایم چیو
نباشی زمستون یا تابستون فرقی نداره بی تو

جمعمون جمه یه چیزی کمه
آخه چرا نیومدی فقط تو بهم میومدی

پاشو بیا پاشو بیا از تنهایی در بیام
دل دل نکن هی ول نکن این عشقو بمون باهام

پاشو بیا پاشو بیا از تنهایی در بیام
دل دل نکن هی ول نکن این عشقو بمون باهام

تکست آهنگ پاشو بیا سینا درخشنده

باشی چقدر خوبه عاشقتم خدایی
تنگه دلم تنگه دلم عشقه خودم کجایی

وقتی بهت فکر میکنم دوست دارم اینجا باشی
لک زده قلبم واسه تو تنها منو گذاشتی

پاشو بیا پاشو بیا از تنهایی در بیام
دل دل نکن هی ول نکن این عشقو بمون باهام

پاشو بیا پاشو بیا از تنهایی در بیام
دل دل نکن هی ول نکن این عشقو بمون باهام

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/kmer_sina_derakhshande_pasho_bia_(128).mp3/

درباره : موزیک , سینا درخشنده ,


بازدید : 144 | تاریخ : چهارشنبه 13 فروردین 1399 زمان : 21:40 | نویسنده : admin | نظرات (0)
برچسب ها : فزاز موزیک , دانلود آهنگ جدید ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش