اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

دورهمی محسن ابراهیم زاده

آهنگ دورهمی محسن ابراهیم زادهLyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh Dorehami   ترانه و شعر آهنگ دورهمی محسن ابراهیم زاده دوره هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی دارهدلم امشب حاله خوبی

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

دورهمی محسن ابراهیم زاده

آهنگ دورهمی محسن ابراهیم زاده
Lyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh Dorehami

متن آهنگ دورهمی محسن ابراهیم زاده

 

ترانه و شعر آهنگ دورهمی محسن ابراهیم زاده

دوره هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره
دلم امشب حاله خوبیو داره مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

دوره هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره
دلم امشب حاله خوبیو داره مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

تویه این دورهمیا دلم با توئه با دلم راه بیای من دلم میدوئه
اگه این خوابه نذاری که بیدار بشم کمه کم ممکنه از عشقه تو بیمار بشم
تو بخوای حاضرم حتی واسه تو یار بشم

 آهنگ دورهمی محسن ابراهیم زاده

امشب شبه مهتابه چه شبی خوابه چون یکی مثله تو کنارمه
امشب همه چی عالی پره خوشحالی آخه عشقه تو دار و ندارمه , دار و ندارمه

دوره هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره
دلم امشب حاله خوبیو داره مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

دوره هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره
دلم امشب حاله خوبیو داره مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

یه حسه نابِ همه بیداریمو یه شهرِ تو خوابه
یه حاله کامل مثله آرامشه شب کنار ساحل یه بیقراریم هممون یه جورِ خوبی از ته دل

دوره هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره
دلم امشب حاله خوبیو داره مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

دوره هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره
دلم امشب حاله خوبیو داره مگه دنیا بهتر از ما آخه داره

**

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/z900_mohsen_ebrahimzadeh_-_dorehami_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : محسن ابراهیم زاده ,


بازدید : 26 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 15:16 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش