اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

برداشت رفت محسن ابراهیم زاده

 آهنگ برداشت رفت محسن ابراهیم زادهLyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh Bardasht Raft   ترانه و شعر آهنگ برداشت رفت محسن ابراهیم زاده امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری م

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

برداشت رفت محسن ابراهیم زاده

 آهنگ برداشت رفت محسن ابراهیم زاده
Lyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh Bardasht Raft

متن آهنگ برداشت رفت محسن ابراهیم زاده

 

ترانه و شعر آهنگ برداشت رفت محسن ابراهیم زاده

امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت

بیقراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات هوای شهر وقتی که نیستی حسو حال نداره یه بیماره

رفتی واسم خوشی ساعتی شد
عشقت واسه من چه قیمتی شد چقد بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد

بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه

بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه

امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت

آهنگ برداشت رفت محسن ابراهیم زاده

باز یه آتیشه دلم معرفت حالیشه دلم وقتی که نیستی پیشم یه دیوونه و روانی میشه دلم
باز یه فریاده دلم از رو بوم افتاده دلم باز یه دیوونه و خیابونه و یه بیداده دلم

بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه

بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه

امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت

**

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/1j7c_mohsen_ebrahimzadeh_-_bardasht_raft_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : محسن ابراهیم زاده ,


بازدید : 28 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 15:05 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش