اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

عزیز کی بودی محسن ابراهیم زاده

آهنگ عزیز کی بودی محسن ابراهیم زادهLyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh Azize Ki Boodi   ترانه و شعر آهنگ عزیز کی بودی محسن ابراهیم زاده من تو رو عاشق طوری دوست دارم تو منو چی هر چی باشی اینط

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

عزیز کی بودی محسن ابراهیم زاده

آهنگ عزیز کی بودی محسن ابراهیم زاده
Lyrics Music Mohsen Ebrahimzadeh Azize Ki Boodi

متن آهنگ عزیز کی بودی محسن ابراهیم زاده 

ترانه و شعر آهنگ عزیز کی بودی محسن ابراهیم زاده

من تو رو عاشق طوری دوست دارم تو منو چی هر چی باشی اینطوری دوست دارم تو منو چی

آخ چه حالیه کنار تو باشمو خودتو جا کنی تویِ آغوشمو
آخ چه حالیه کنار تو باشمو خودتو جا کنی تویِ آغوشمو

عزیز کی بودی آخه جز من دیوونه این احساسِ عجیبِ ما از علاقمونه
عزیز کی بودی آخه جز من دیوونه این احساسِ عجیبِ ما از علاقمونه

 آهنگ عزیز کی بودی محسن ابراهیم زاده

دلِ من حیرونِ اون چشمای گیراته واسه من بهشت فقط ما بینِ دستاته
تو باشی شب جاده و موزیک رو تکرار و بذار چترتو کنار بارونو دریا رو

آخ چه حالیه کنار تو باشمو خودتو جا کنی تویِ آغوشمو
آخ چه حالیه کنار تو باشمو خودتو جا کنی تویِ آغوشمو

عزیز کی بودی آخه جز من دیوونه این احساسِ عجیبِ ما از علاقمونه
عزیز کی بودی آخه جز من دیوونه این احساسِ عجیبِ ما از علاقمونه

آخ چه حالیه کنار تو باشمو خودتو جا کنی تویِ آغوشمو
آخ چه حالیه کنار تو باشمو خودتو جا کنی تویِ آغوشمو

عزیزِ کی بودی آخ عزیزِ کی بودی , عزیزِ کی بودی آخ عزیزِ کی بودی
عزیزِ کی بودی آخ عزیزِ کی بودی , عزیزِ کی بودی آخ عزیزِ کی بودی

**

دانلود در ادامه مطلب

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/9zcl_mohsen_ebrahimzadeh_-_azize_ki_budi_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : محسن ابراهیم زاده ,


بازدید : 24 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 14:57 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش