اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

ای کاش فرزاد فرزین

 دانلود آهنگ ای کاش فرزاد فرزین ترانه و شعر آهنگ ای کاش فرزاد فرزین یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگیاگه مثله من داری با هر شبت میجنگی یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودیمن که خیلی گفتم از خودم

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 86 sana

ای کاش فرزاد فرزین

 دانلود آهنگ ای کاش فرزاد فرزین

متن آهنگ ای کاش فرزاد فرزین

ترانه و شعر آهنگ ای کاش فرزاد فرزین

یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثله من داری با هر شبت میجنگی

یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش

ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش

نیستی غریبم تویه دنیا دیوونه
تنهاییامو همه ی شهر میدونه

از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی

تکست آهنگ ای کاش فرزاد فرزین

چرا تو تمام قصه حسه رفتن داری
تو که کلِ عاشقانه هاتو از من داری

دوری از تو مثله دوری از نفس بی رحمه
حاله ما رو کی بی غیر ما دوتا میفهمه

باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده
من به جون هردومون دلم برات تنگ شده

اگه این جداییا قراره کم کم سر شن
نذار اعتمادمون از این هم کمتر شن

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش

ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش

نیستی غریبم تویه دنیا دیوونه
تنهاییامو همه ی شهر میدونه

از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/vyeu_farzad_farzin_-_ey_kash_(_behnamusic)(320).mp3/

درباره : فرزاد فرزین ,


بازدید : 34 | تاریخ : دوشنبه 04 فروردین 1399 زمان : 19:48 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش