اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

مانکن فرزاد فرزین

دانلودآهنگ مانکن فرزاد فرزین Lyrics Music Farzad Farzin Mankan ترانه و شعر آهنگ مانکن فرزاد فرزین اون مثه مانکن بود همش تو زاویه با من بودحالتاش تغییر نمیکرد تکلیفه عشقمون روشن بود هر قدر ط

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

مانکن فرزاد فرزین

دانلودآهنگ مانکن فرزاد فرزین

Lyrics Music Farzad Farzin Mankan

متن آهنگ مانکن فرزاد فرزین

ترانه و شعر آهنگ مانکن فرزاد فرزین

اون مثه مانکن بود همش تو زاویه با من بود
حالتاش تغییر نمیکرد تکلیفه عشقمون روشن بود

هر قدر طلبکاره عشقش شدم دورتر میشد
انگار واسه مرگ این عشق همه چی جورتر میشد

همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم میدونم

نمیخوام بباره بارونی که دلگیره
از روزی که رفتی بهونه تو میگیره
این قلبه وامونده هنوز رو عشقه تو گیره میدونم میدونم

تکست آهنگ مانکن فرزاد فرزین

مگه بهت نگفته بودم پایِ تو می مونم
غمت تمامه زندگیمه آره من دیوونه م
عشقت باهامه تو همه خاطره هامه عزیزم

با من که کل زندگیمی واسه چی بی رحمی
هیشکی برات شبیه من نیست یه روزی میفهمی
روزی که دیره تو منو یادت نمیره عزیزم

همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم میدونم

نمیخوام بباره بارونی که دلگیره
از روزی که رفتی بهونه تو میگیره
این قلبه وامونده هنوز رو عشقه تو گیره میدونم میدونم

**

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود 

http://uupload.ir/view/cv1w_farzad_farzin_-_mankan_(320).mp3/

درباره : فرزاد فرزین ,


بازدید : 31 | تاریخ : دوشنبه 04 فروردین 1399 زمان : 20:00 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش