اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

آهنگ محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای

متن آهنگ محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای Mohsen Yeganeh - Har Chi To Bekhay متن آهنگ هرچی تو بخوای از محسن یگانه تب تو از لحظه های من نگیر این همون داغیه که می

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

آهنگ محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای

متن آهنگ محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای

Mohsen Yeganeh - Har Chi To Bekhay

متن آهنگ محسن یگانه هر چی تو بخوای | متن ترانه هر چی تو بخوای از محسن یگانه

متن آهنگ هرچی تو بخوای از محسن یگانه

تب تو از لحظه های من نگیر

این همون داغیه که می پرستمت

وقتی که دستاتو میگیرم ببین اختیار کل دنیا دستمه

من که یه عمره پر از بغضم ببین واسه ی لبخند تو چه می کنم

زندگی دلیل بغض من نبود تو نمی خندی تو نمی خندی که گریه می کنم

 دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای

خودتو پایین میاری پای من

که تو رو پیدا کنم فقط همین

چیزی جز افتادن از چشمای تو منو از بالا نمی زنه زمین

از خودم خیلی خجالت می کشم وقتی حتی از منم دلت پره

وقتی حالتو عوض نمی کنم بودن من به چه دردی می خوره

تب تو از لحظه های من نگیر

***

 دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/jkuw_mohsen_yeganeh_-_har_chi_to_bekhay_128_(upmusic).mp3/

درباره : محسن یگانه ,


بازدید : 28 | تاریخ : جمعه 08 فروردین 1399 زمان : 19:04 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش