اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

هوای عشق سینا درخشنده

 آهنگ سینا درخشنده هوای عشق بپوش بارونیتو حالمو میدونیتو گیج عطر این هوامموهات رو شونه هاتآخ که میمیرم براتتو این بارون بجز تو من چی میخوامدوست دارم دیوونه کردی ولی دوست دارمواسه خوبیته که بهت

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

هوای عشق سینا درخشنده

 آهنگ سینا درخشنده هوای عشق

متن آهنگ سینا درخشنده هوای عشق | متن ترانه هوای عشق از سینا درخشنده

بپوش بارونیتو حالمو میدونی
تو گیج عطر این هوام
موهات رو شونه هات
آخ که میمیرم برات
تو این بارون بجز تو من چی میخوام
دوست دارم دیوونه کردی ولی دوست دارم
واسه خوبیته که بهت حس دارم
من که ماهم رو تنها نمیذارم
دوست دارم دیوونه کردی ولی دوست دارم
واسه خوبیته که بهت حس دارم
من که ماهم رو تنها نمیذارم
با تو بارون واسه من اتفاق عاشقونه ست
وقتی آروم میزنه آدم فقط پی یه شونه ست
با یه حال عاشقونه میزنیم بیرون دوتایی
نم نم بارون دلم رو پیش تو کرده هوایی
دوست دارم دیوونه کردی ولی دوست دارم
واسه خوبیته که بهت حس دارم
من که ماهم رو تنها نمیذارم
دوست دارم دیوونه کردی ولی دوست دارم
واسه خوبیته که بهت حس دارم
من که ماهم رو تنها نمیذارم
***
دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/z7yh_sina_derakhshande_-_havaye_eshgh_(128).mp3/

درباره : سینا درخشنده ,


بازدید : 34 | تاریخ : شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 19:04 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش