اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

تو همونی ایوان باند

متن آهنگ توهمونی ایوان باندLyrics Music Evan Band To Hamooni ترانه و شعر آهنگ تو همونی ایوان باند   تو که شعری روی لبم تو که ماهی تو هر شبم چرا یادت فراموشم که خیالت رو میپوشمغمه دنباله

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 84 sana

تو همونی ایوان باند

متن آهنگ توهمونی ایوان باند
Lyrics Music Evan Band To Hamooni

متن آهنگ تو همونی ایوان باند

ترانه و شعر آهنگ تو همونی ایوان باند

 

تو که شعری روی لبم تو که ماهی تو هر شبم چرا یادت فراموشم که خیالت رو میپوشم
غمه دنباله دار من خالیه جات کنار من

تو همونی که به خاطرت میبرم از همه دوری ازم اما جات تو دلم محکمه
عشقه دیگه خاصیتش بارونه نم نمه

تو همونی که به خاطرت میبرم از همه دوری ازم اما جات تو دلم محکمه
عشقه دیگه خاصیتش بارونه نم نمه

تکست آهنگ تو همونی ایوان باند

تو رو قلبم نفس کشید واست از هر چی دست کشید
تو که آرومه جونمی منو دوست داشته باش کمی
غمه دنباله دار من خالیه جات کنار من

تو همونی که به خاطرت میبرم از همه دوری ازم اما جات تو دلم محکمه
عشقه دیگه خاصیتش بارونه نم نمه

تو همونی که به خاطرت میبرم از همه دوری ازم اما جات تو دلم محکمه
عشقه دیگه خاصیتش بارونه نم نمه

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/utw_evan_band_-_to_hamooni_(128).mp3/

درباره : ایوان بند ,


بازدید : 28 | تاریخ : شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 16:07 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش