اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

چی سرت اومد پازل بند

دانلود آهنگ پازل بند چی سرت اومد با کیفیت اصلی 320 پخش انلاین و متن آهنگ  متن آهنگ چی سرت اومد پازل بند چقد شکستی از آخرین بار که تو رو دیدم چیا کشیدی کجا رسیدم کجا رسیدی چقد چرو

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 88 sana

چی سرت اومد پازل بند

دانلود آهنگ پازل بند چی سرت اومد

با کیفیت اصلی 320 پخش انلاین و متن آهنگ 

Puzzle-Band---Ghayegh-Kaghazi

متن آهنگ چی سرت اومد پازل بند

چقد شکستی از آخرین بار که تو رو دیدم

چیا کشیدی کجا رسیدم کجا رسیدی

چقد چروک کنار چشمات

چه اه سردی تو سینه داری

چه انتقامی چه روزگاری

دلم می سوزه واسه خودم

چجوری من عاشقت شدم

چجوری راحت شکست دلم یه روز با خنده تو

چی سرت اومد بدون من عزیز نا مهربون من

چجوری لبهام نمی تونه

پازل بند چی سرت اومد

تو اوج درد هنوز بخنده به تو

دلم می سوزه واسه خودم

چجوری من عاشقت شدم

چجوری راحت شکست دلم یه روز با خنده تو

چی سرت اومد بدون من عزیز نا مهربون من

چجوری لبهام نمی تونه

تو اوج درد هنوز بخنده به تو

جوونی میره قشنگی میره

آدم یه روزی دلش میگیره

می گفتم این عشق عذابه میره

غرور چشمات چشامو خون کرد

چشام نگاهی به آسمون کرد

گذشتم از تو نگفتی برگرد

دلم می سوزه واسه خودم

چجوری من عاشقت شدم

چجوری راحت شکست دلم یه روز با خنده تو

چی سرت اومد بدون من عزیز نا مهربون من

چجوری لبهام نمی تونه تو اوج درد هنوز بخنده به تو

دلم می سوزه واسه خودم

چجوری من عاشقت شدم

***

دانلود در ادامه مطلب...

 

لینک دانلود

http://uupload.ir/view/vmtj_puzzle_band_-_chi_saret_oomad_(320kb)(by_bmc).mp3/

درباره : پازل بند ,


بازدید : 28 | تاریخ : سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 0:52 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش