اینتر وب | قالب وبلاگ, ابزار حرفه ای, آموزش وب نویسی

بسمه بهنام بانی

آهنگ بسمه بهنام بانیLyrics Music Behnam Bani Bassame ترانه و شعر آهنگ بسمه بهنام بانی بسمه هر چی تنها شدم شکستم دیگه بسمه دلمو بازی نمیدمدیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی تو که میدونی هنو

فراز موزیک

فراز موزیک

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود تم آندروید 0 87 sana

بسمه بهنام بانی

آهنگ بسمه بهنام بانی
Lyrics Music Behnam Bani Bassame

متن آهنگ بسمه بهنام بانی

ترانه و شعر آهنگ بسمه بهنام بانی

بسمه هر چی تنها شدم شکستم دیگه بسمه دلمو بازی نمیدم
دیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی

تو که میدونی هنوزم زخمه دلم تو بری همه چی داغونه
همه چیه منی دیوونه چه جوری جداییتو بفهمه دلم

نرو رد نشو از دله ساده ام نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشکه یه مرد رو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

نرو رد نشو از دله ساده ام نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشکه یه مرد رو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

تکست آهنگ بسمه بهنام بانی

چی به روز تو اومده آخه بگو پس علاقه و عشقه تو کو چرا اینقدر سردی باهام
به خاطر من بگو اون که دلتو برده کیه بگو فرقی که داره چیه تو چرا بد کردی باهام

نرو رد نشو از دله ساده ام نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشکه یه مرد رو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

نرو رد نشو از دله ساده ام نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشکه یه مرد رو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

***

دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود به همراه پخش آنلاین

http://uupload.ir/view/rgya_behnam_bani_-_bassame_(_behnamusic)(320kb).mp3/

درباره : بهنام بانی ,


بازدید : 48 | تاریخ : شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 13:21 | نویسنده : admin | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش